Selasa, 26 April 2011

Pemberitahuan




Telah ramai yang bertanyakan kepada saya tentang jenis ayam selasih yang saya miliki. Dan telah berkali-kali saya menerangkan kepada mereka. Oleh itu, ingin saya jelaskan kepada anda semua bahawa jenis ayam selasih hitam yang saya miliki adalah jenis yang berbulu lembut seperti kapas seperti dalam gambar di atas. Kebaikannya lebih kurang sama dengan ayam hitam yang menyerupai ayam kampung biasa yang juga dikenali sebagai ayam selasih.

Disebabkan panggilan yang sama mengakibatkan kekeliruan di antara para pembeli.

6 ulasan:

razak berkata...

Dalam DARI 0192299119.
Ramai btul org nak jadi jutawan segra .. BEREBUT2 nak dpkan ayam cemani atau selasih kapan .. Ramai yg dh ke tempat kami ..tapi broker atas broker atas broker ..4 sampai 7 lapis.. gelak btul ..kami jual anak 1k ..jaras dara 2k & 3k ...yg lidah hitam 8k ke 15 k.. sampai kat lapis ke 4 atau 7 dah jadi 2 juta RM ...
PULAK akhirnya nak pulak yg tak berbayang ..

cik Gu, LETIH MELAYAN DORANG NI ,,teman rase deme ni berok & kera .

Ebraheem berkata...

gara2 majalah 3..

Masiranfarm berkata...

Mmg betul... smpai ada taukeh kpd broker 2 yg suruh kita sndiri dtg anta & ttgn perjanjian aym ni btul2 ori siap kita plak yg kena byr deposit. klau taukeh 2 plak kata aym ni bkn ori hitam, duit deposit 2 burn.. ade ke patut. kita pnyer aym, kita plak yg kna byr dulu... Hati2 la klau dpt deal cam ni

ayam cemani berkata...

asalamualaikum...saya ada bela ayam cemani...tapi tk tau nak menjaga nye..boleh kah en.masiran tunjuk kan cara2 membela ayam ini...sila lah melawat facebook kami ayam cemani malaysia..sekadar menimba pengehtahuan dan pengalam untuk memelihara ayam..tq

Tanpa Nama berkata...

Salam, apa beza ayam sutera dengan ayam selasih?.. mohon pencerahan

IBU PUSPITA berkata...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI