Khamis, 16 Julai 2009

Angsa Kelabu + Angsa Putih = ANGSA KETIH

Angsa Kelabu + Angsa Putih = Angsa Ketih. Kacukan antara angsa kelabu dan angsa putih menghasilkan spesis angsa ketih. Dalam video sebelum ini telah di paparkan angsa kelabu dan angsa putih yang mengawan dan menghasilkan angsa ketih. Saiz badannya sama saja, cumanya terdapat gabungan warna kelabu dan putih. Gambar di bawah menunjukkan Angsa Ketih menyerupai warna paruh dan kaki yang sama dengan angsa putih.

Jika diteliti, warna bulu di kepala hingga ke tengkuk berbeza dengan angsa putih dan angsa kelabu di mana warnanya agak berwarna cokelat secara keseluruhan. Warna bulu di badannya ada yang banyak mengikut warna angsa kelabu (seperti gambar di atas) dan ada pula lebih banyak kepada warna angsa putih (seperti gambar di bawah)



Untuk lebih mengenali angsa ketih, saksikan video di bawah ini... selamat menonton


3 ulasan:

Mohd Syahril berkata...

cantik gak rupa dia. ketih pun ketih lah... hehe...

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum cikgu, saya jamian bekas pelajar UUM yg menetap di jengka pahang..
saya berminat dengan penternakan unggas.. kalau boleh saya nak memulakan penternakan angsa dan ayam belanda yang banyak sambutan tetapi kurang pengeluaranya di kawasan jengka..
saya ada sebidang tanah seluas sekita 5 ekar, berpaya.. dan tambahan tanah ayah saya 10ekar yg berbukit.
kalau boleh saya nak berurusan jual beli benih angsa dan itik..

Tel: 0175517244

khairulnissa berkata...

BONUS SETIAP HARI DARI DONACO POKER 2020

Donacopoker adalah agen poker online Indonesia resmi yang melayani para pemain dari seluruh Indonesia untuk mendaftarkan diri dan bermain game kartu online yang unik. Untuk memberikan kenyamanan bagi pemain setia, Donacopoker hadir dan berikan bonus-bonus terbaik setiap harinya untuk semua game yang tersedia di Poker Online.

Jalur Cepat:
WHATSAPP : 081333555662
LINE : Donaco.poker
CHAT : Klik ====> CHAT SEKARANG

Salam Kemenangan Untuk Anda.
Terima Kasih.