Ahad, 26 Julai 2009

Ayam Mutiara Puteh

Di Masiranfarm terdapat sepasang Ayam Mutiara/Ayam Api-api yang bulunya berwarna puteh... lain dari kebiasaan ayam mutiara yang warna kehitaman. Saya sedang cuba untuk membiakkan spesis mutiara puteh ini. Dan sekarang ada beberapa ekor anak mutiara puteh yang sedang membesar....

Inilah gambar ayam mutiara puteh yang dimaksudkan itu.

Sila tonton video klip dibawah untuk melihat perbezaan antara mutiara puteh dan mutiara hitam serta beberapa ekor anak mutiara puteh diakhir video ini

2 ulasan:

Mohamad Bohari Mainon berkata...

kata ayam mutiara putih, tak nampak putih pun... saya pernah nampak ayam mutiara putih melepak macam warna kapas. wajah hensem lagi ape

Tanpa Nama berkata...

Maafkan saya sebab itu yg saya ada. klu blh tolong dapatkan yg puteh kapas tu utk saya. t.k.